Vacancy – Producer for PhotoMama

.

.

AKU BUKAN GLEN FREDLY

Sekadar hiburan waktu tension. Menarik jugak. 1 office dah keracunan lagu ni. Termasuk Datuk Ir. Tarmizi Dugem, Penulis Licik Mukhriz Abu Dhabi, Kiyai Udey Dublin, Bapak Mas Dinie Masjuki dan juga Mas Jibek yang baru melancarkan produk Mas Cotek ke peringkat antarabangsa (Pakistan dan Mali).

Andai aku Pasha Ungu
semua wanita kan memburuku
Bila aku Ariel Peterpan
kau yakin ngefans karena gua keren

Haa haa haaa… Haa haa haaa…

Sexy badannya.. Mulan Jameela
cantiknya dia seperti aku
Giring Nidji sahabat aku
dekat denganku.. dialah aku..

Tapi kenyataan aku bukan siapa-siapa
kuingin engkau mencintaiku apa adanya

Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Haa haa haaa… Haa haa haaa…

Andai ku Letto wis pasti aku wong jowo
Tapi kenyataan aku bukan siapa-siapa
kuingin engkau mencintaiku apa adanya

Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Kata orang ku mirip Glenn Fredly
suara merdu, wanita jatuh hati
Namun semua itu hanya mimpi bagimu woohoo~

Jadi… semua itu hanya mimpi?
Ya iya laah… masya ya iya dong
duren aja dibelah bukan dibedong

Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Kamu bukan super, kamu bukan setar
Kalo digabungin kamu bukan supersetarr..
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai
Haa haa haaa… Haa haa haaa…

.

image_pdfimage_print

16 Replies to “Vacancy – Producer for PhotoMama”

  1. lawak kan lagu ni hahahahhahaha
    suka walaupun dah lama kuar kat indon lagu ni satu lagi best changchutters i love you bebeh pun lawak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *