Dr. Hafidz & Salina Long again

Memandangkan ramai nurse-nurse, pesakit-pesakit, doktor-doktor pakar, doktor-doktor pelatih, tukang kebun hospital Kuala Terengganu juga arkitek-arkitek di Singapura yang menangis-nangis hantuk kepala ke dinding nak tengok gambar yang digembar gemburkan bersama vespa vintage jaman-jaman dulu ni, boleh lah tengok ni. Ada bagi 1 jer…banyak sangat tak larat nak pilih. Silakan lah…

image_pdfimage_print

8 Replies to “Dr. Hafidz & Salina Long again”

  1. Pengantin naik basikal dah… Pengantin naik vespa dah… Pas ni pengantin naik beca ke, kereta lembu ke, sampan ke pulak… kereta sorong pun boleh … hehheh….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *