Monthly Archives: March 2009

Saiful Nang palsu!

Just a quick announcement sahaja. Ada individu yang tak bertanggungjawab menggunakan nickname saiful nang, saifulnang ataupun SN telah memberikan banyak komen-komen “Macam Bagus” di blog-blog lain (mungkin anda juga). Ada yang mengkritik, ada yang mengutuk, ada yang sengaja memuji, dan banyak lagi. Saya pun dah lali dengan benda ni, cuma tak larat nak jawap soalan […]

View full post »

Head Designer / Layout Artist wanted!

View full post »

Be tough!

Tengok video kat atas, dan ambil lah pelajarannya. Putus asa ialah loser. Loser ialah orang yang putus asa. Let me tell you about a few plot in my life where I can roughly share about PUTUS ASA. In 1988, there are computer shop exhibited their computer at my school. That time, they gave me a […]

View full post »

CS supporting Earth Hour! – NO AF this week

This video created by them in 1 hour time. Many people around our office has been the victims. We are supporting earth hour (I’ll switch-off my camera hehehhe). Tengku, jangan risau, utk your wedding I akan on balik camera…i postpone it after 12am :D

View full post »

Sebelum Vs Selepas – ThePhotoMama.Com

Ini lah hasil dari salah seorang ibu yang belajar di ThePhotoMama.Com (Portal pendidikan fotografi khusus kepada kaum ibu untuk ambil gambar anak-anak menerusi tutorial & demo video yang pertama di dunia). Munirah Hanim bt. Jahudi hanya salah seorang daripada yang ramai yang telah menyertai thephotomama.com sebagai PREMIUM MEMBERS dengan kos sebanyak RM23 sebulan. Lihatlah selepas […]

View full post »